Ble Medlem: Feb 23, 2003
Skrevet: 15:36:22 Lørdag 19 April 2003
Tittel: næmmen Buggs, dah...
Buggs, gullkorn er slikt som er morsomt. Dersom du ikke synes disse gullkornene er morsomme, så har du lov til å ikke lese her. Eller - enda bedre, legg inn noe du synes er morsomt sagt av andre ute på chatten.
Men, jeg synes det er greit om samme regler gjelder her som på Det Norske Rommet - "fjortissoppførsel" setter iallefall ikke jeg pris på noen av stedene.
Ble Medlem: Feb 17, 2003
Skrevet: 0:00:56 Onsdag 25 Juni 2003
Tittel:
irl er kjedelig, mye drap, mord, dop, alkohol, gift, påkjørsler, idioter og mygg... "No wonder The cyber world is so popular, you can''t get drunk on the web"
Ble Medlem: Feb 17, 2003
Skrevet: 8:29:14 Fredag 8 August 2003
Tittel:
<Leetah123_er_full_hos_meg_selv234_52059> Det må egentlig være litt kjiipt å være født som gutt.... Jenter er alt dere tenker på, og jenter er ofte litt bifile, og jenter er Penest - sånn rent visuelt. Og vi sitter på det dere tenker mest på. Og VI velger. .... Ikke rart mannfolkene har beholdt best lønn... Og nå er det snart borte og
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet